Backpackerslife part 2!

Vandaag ga ik echt echt proberen een korte blog te schrijven. Mijn tijd in de Parkes-family zit erop en het is tijd om weer te gaan reizen. Ik heb een onwijs leuke, gezellige tijd gehad in het gezin. De highlights waren toch wel het kunnen surfen/zwemmen wanneer je wilt, de ontzettend lieve kiddies en natuurlijk de Christmas Carols! Het was mega groot, met zo'n 6000 bezoekers. De zangers zongen geweldig en ik vond het een super ervaring om in het koor te mogen zingen. Veel leuker dan ik dacht, dus ben blij dat de host-mum me overgehaald heeft :)

Met Kerst hebben we familie van het gezin bezocht. Súper raar om zonder je eigen familie te zijn.. maar heel dankbaar dat ik met mijn hostfamilie mee mocht. In de ochtend hebben we cadeautjes uitgepakt, daarna zijn we naar de kerk gegaan, toen naar 'opa&oma' voor een grote familielunch, daarna naar een oom&tante met een MEGA huis met een MEGA propertie inclusief eigen waterval :o Prach-tig! Echt super gaaf. Na het diner zijn we weer in de auto gestapt en zijn naar weer een om&tante gereden en hebben de hele avond spelletjes gespeeld. Druk maar leuk dagje dus!

Op de 27e ben ik naar Sydney gevlogen om mijn backpackersleven weer op te pakken. Ik blijf hier nu tot 6 januari en ga hier dus Oud&Nieuw vieren. Eén van mijn beste vriendinnetjes uit Nederland is overgekomen en ga ik morgen zien.. WHOOPWHOOP!!! Zooooo veel zin in!!! Je maakt hier natuurlijk ook wel vrienden, maar dat is toch anders dan een vriendin van thuis. Op 6 januari zullen we naar Melbourne vliegen en daar hebben we een camper gehuurd om de Great Ocean Road mee af te touren. Schijnt ontzettend mooi te zijn dus kijk er onwijs naar uit!

Daarna zullen we nog wat daagjes chillen & bijkletsen in Melbourne zelf. Op de 18e vliegt Marloes naar huis en de dag erna vlieg ik naar Nieuw-Zeeland. Daar ga ik vervolgens vier weken rondreizen en hopelijk (naar zeggen van vele mensen) heel veel te gekke dingen zien en meemaken! Ik ga mijn allereerste vriendin ever (al 23 jaar!) weer eventjes zien en de rest van mijn tijd gaat Helena, een Amerikaanse dolfijnenverzorgster (!) die ik heb leren kennen in Coffs Harbour, met me mee reizen. Heeeel veel zin om het backpackersleven weer in te gaan en allerlei nieuwe mensen te ontmoeten en naast snurkende stinkende hostelkamergenootjes te slapen!

Veel liefs vanuit Aus!

X Sunny

Reacties

Reacties

Davina

Wat heerlijk om te lezen lieverd! Wat maak je veel gave dingen mee! Mooi dat je zo open staat voor nieuwe dingen! Dat brengt je op de mooiste plekken en bij bijzondere mensen. Geniet nog maar lekker daar, dan geniet ik via je verhalen mee! Fijne jaarwisseling! Maak er een knalfeest van! Kussss

monique

Davina is duidelijk een dochter van me: ik sluit me helemaal bij haar tekst aan... en ik geniet dus ook lekker verder van je verhalen! Heel veel plezier met alles, fijne jaarwisseling (dan ga ik op je proosten, maar dan een paar uur later) en veel plezier in Nieuw Zeeland! Liefs, Monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active